Facebook Pixel

100% TAGASTUSGARANTII

Sa oled valinud välja oma ideaalse toote, pannud selle ostukorvi, maksnud ja toote saabumist rõõmsalt oodanud ja... kodus proovides selgub, et see ei ole ikkagi päris see, mida tahtsid. Ära muretse – kõik on endiselt hästi!

Sul on kaks võimalust

  • Tagasta toode ja küsi toote raha tagasi

  • Tagasta toode ja vaheta see sama toote uue suuruse või värvi vastu

* Tooteid on võimalik tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest.
* Kui tagastatud toodete maksumus vähendab tellimuse summat määrani, mis ei võimalda tasuta kohaletoimetamist (alla 35€), on Breden Kids OÜ-l õigus toodete maksumusest tasaarveldada tagastuskulu summas kuni 2,95€ (Smartpost), 3,95€ (Omniva). Tellimuse täies mahus tagastamisel, juba kliendi poolt tasutud transpordikulu ei tagastata.
* Tooteid saame vahetada vaid kohe laos olemasolevate toodete vastu.
* Palun kontrolli enne vahetusankeedi saatmist, et Sinu soovitud toode oleks e-poes olemas.

KUIDAS TAGASTAMINE KÄIB?

1. Esita tagastustaotlus aadressile tagastused@bredenkids.ee

-------------------------
1. NIMI:
2. TELLIMUSE NUMBER:
3. ÜMBERVAHETAMINE:

TOODE, MILLE SAADAN TAGASI
Nimi: ...
Muster: ...
Suurus: ...


TOODE, MIDA SOOVIN ASEMELE
Nimi: ...
Muster: ...
Suurus: ...

4. TAGASTAMINE:

TOODE, MILLE SAADAN TAGASI
Nimi: ...
Muster: ...
Suurus: ...

-------------------------

2. Mine tagasi automaadi juurde ja tegutse vastavalt

Omniva tagastus: Vali Omniva pakiautomaadi menüüst "Tagasta pakk", seejärel sisesta sms-ga või e-kirjaga tulnud tagastuskood ning kleebi automaadi väljastatud aadresskaart pakile. Pane pakk avanenud kappi ning kinnita tagastamine vajutades "Kinnita"

Smartposti tagastus: Vali Smartposti pakiautomaadi menüüst "Paki tagastamine" ning sisesta sama kood, millega toimus paki väljastamine. Seejärel avaneb uks ning saad paki kappi panna. Peale ukse sulgemist kinnita tagastus, vajutades "Prindi kviitung"

* Punktidega tasutud tellimuse/toote tagastamisel punkte ei tagastata.
* Tellimuse eest teenitud punktid jäävad peale tellimuse/toote tagastamist kliendi kontole alles.
* Kasutatud punktid jagunevad tellimuses olevate toodete vahel võrdeliselt. (Toote tagastamisel ei kandu Bredeni punktide soodustus üle teisele tootele.)


MU TOODE ON PRAAK!

Huuh, see on see koht, kus meil käib alati südamest jõnks läbi. Kui tõesti peaks toote kasutamisel selguma see äärmiselt piinlik ja üldse mitte tahtlik olukord, et tootel on õmblus- või kangapraak, siis võta meiega julgelt ühendust ja saada tootest pilt. Nii saame teha kõik endast oleneva, et kahetsusväärne olukord kiiresti lahendada ning tulevikus ühe hea õppetunni võrra rikkamad olla.
To Top