BREDENI PÜSIKLIENDIPROGRAMM ON MUUTUMISES…

… ja see tähendab, et alates 11.07 Sinu Bredeni kontole enam sooritatud ostude ja tegevuste eest boonuspunkte ei laeku. Uue ja värske püsikliendiprogrammiga tuleme lagedale 2023. aasta alguses, kuid kuna käesoleval üleminekuperioodil võib Sul jooksvalt tekkida olulisi küsimusi, proovimegi neile käesoleval lehel vastuseid anda. Kui Sa siiski alljärgnevatest teemapüstitustest sobivat vastust ei leia, kirjuta julgelt laura@mybreden.com. Vastan Sulle hea meelega!

Miks ma enam boonuspunkte koguda ei saa?

Kui nüüd kristalselt aus olla, siis elas Bredeni püsikliendiprogramm lihtsalt oma aja ära. Ja kahjuks peab tunnistama, et meie boonuspunktide süsteem hellitas superfännide kõrval ka kuritarvitajaid. Siinkohal ei pea me loomulikult silmas ausalt kogutud punktidega ostude sooritamist - seda rõõmu saime teile pakkuda pikki aastaid! Küll aga vaatasime vähemalt sama kaua nõutult pealt, kuidas punktide kogumise eesmärgil tehtud massiliste tellimuste-tagastustega astuti nii mõnigi kord üle igasugustest eetilistest piiridest.

Kas tegevuste nagu arvustused ja soovitused pealt ka enam punkte ei laeku?

Just nii. Boonuspunkte ei laeku enam ka tegevuste pealt. Kaotame boonuspunktide süsteemi täielikult eelmisele küsimusele antud vastuses toodud põhjusel (vt 1.küsimust)

Miks oli vaja püsikliendiprogramm senisel kujul kinni panna?

Lisaks eelpool mainitud boonuspunktide probleemile tundsime juba pikemat aega, et tahaks pakkuda Bredeni klientidele midagi täiesti uut ja värsket. Süsteemi, mis arvestaks igaühe individuaalsete eelistustega ja aitaks kaasa mõelda toodete ja vajaduste kokku viimisel. Kuna 2023. aastal üllitame muuhulgas ka täiesti uue veebipoe, on see ühtlasi ideaalne hetk tutvustada uut püsikliendiprogrammi.

Mis siis saab, kui ma õigel ajal boonuspunkte ära kasutada ei jõua?

Oma seni kogutud punkte said kasutada kuni käesoleva aasta oktoobri lõpuni (31.10.22 kaasa arvatud). Kui Sul selle aja jooksul ei õnnestunud siiski punkte realiseerida, on see rong läinud ja enam ei ole midagi teha.

Mis senisest püsikliendiprogrammist alles jääb?

Sulle jääb alles -7% püsikliendisoodustus täishinnaga toodetelt. Lisaks avaneb Sulle Sinu kontol endiselt täiuslik ülevaade kõigi tellimuste staatustest, tehtud kulutustest ja lemmiktoodetest. Uudiskirjades ja sotsiaalmeedias teeme Sulle regulaarselt ahvatlevaid pakkumisi, korraldame loosimänge ja kingi- ja allahindluskampaaniaid ning jagame sooduskoode. 

To Top