Facebook Pixel

Korduma Kippuvad Küsimused

 

1. KUIDAS VALIDA ÕIGE SUURUSEGA MÜTSI?

Müts vali alati lapse peaümbermõõdu mitte olemasoleva mütsi või lapse vanuse järgi. Erinevatel tootjatel on oma suuruse süsteemid ning seetõttu ei saa selle järgi uut mütsi tellida. Oluline on kindlasti mõõta mütsi suurust ka õigelt kõrguselt. Selle kohta leiad abi sellest videost.

2. MIS ON MAJOR/MILTON/MINOR KOMBEKA MÕÕDUD JA KUIDAS SUURUST VALIDA?

Iga toote juurest leiad mõõdutabeli, mis aitab suurust valida. Tarvis on teada lapse praegust pikkust ning tabelist otsida selle järgi sobiv suurus.
Meie tooted on topelt suuruses, et kandmisaeg oleks võimalikult pikk.
Kui soovid teada aga mõnda konkreetsemat toote mõõtu (seljapikkus, sisesääre pikkus, varruka pikkus), kirjuta meile info@bredenkids.ee

Suurustabel asub ka siin: https://www.bredenkids.ee/suurustabel

3. MILLAL JÕUAVAD BREDENI PUNKTID KONTOLE PEALE TASUMIST?

Tellimuse eest teenitud Bredeni punktid jõuavad Sinu kontole kohe, kui oleme tellimuse teele pannud.


4. MU BREDENI PUNKTID LÄKSID TELLIMUST TEHES KADUMA - MIS NÜÜD SAAB?!

Ära üldse muretse! Bredeni punktid laekuvad ebaõnnestunud tellimuse järel tagasi tunni jooksul. Kui Sul on aga kiire, vajuta vasakus nurgas olevale chat’i nupule ning kanname rändama läinud punktid naksti tagasi.


5. KUIDAS VAHETADA/TAGASTADA TOOTEID?

Tooteid me küll ei vaheta, kuid tagastamise võimalus kehtib 14 päeva peale tellimuse saabumist ning kogu info tagastamise kohta leiad siit: https://www.bredenkids.ee/tagastamine


6. KUI KIIRESTI JÕUAB TAGASTATUD PAKK BREDENI LATTU?

Pakid liiguvad tagasi meieni umbes 3 kuni 7 tööpäeva. Peale seda läheb aega veel kuni 3 tööpäeva tagasikande sooritamiseks.
(Pea meeles! Kui tegid tellimuse PayPaliga, võib tagasikanne Sinu kontole liikuda väikese viivitusega.)

7. KAS MAKSTUD TELLIMUST SAAB MUUTA?

Kui oled tellimuse eest juba tasunud, siis muudatusi enam teha ei ole võimalik. Küll aga võid meile 14 päeva jooksul tellimuse tasuta tagasi saata ning meie teeme Sulle tagasikande. Soovitud tootele saad teha aga uue tellimuse! ;)Tagastamisinfo asub siin: https://www.bredenkids.ee/tagastamine


8. KAS MAKSTUD TELLIMUSELE SAAB TOOTEID LISADA?

Tasutud tellimustele me tooteid lisada ei saa, kuid võid uuele tootele teha eraldi tellimuse ning meie anname endast parima, et see võimalikult kiiresti Sinuni toimetada.


9. MILLAL PANNAKSE TEELE ETTETELLIMUS?

Ettetellimuse paneme Sinu poole teele toote juures märgitud kuupäeval. Kui tellimuses on nii kohe olemas kui ettetellimisel tooteid, siis paneme kogu tellimuse teele ettetellitava toote juures märgitud kuupäeval.  

10. KAS MEIL ON PDF-KINKEKAARDI VÕIMALUST?

Hetkel postitame kinkekaarte paberkujul ning saadame need Sinu valitud pakiautomaati.

11. KAS MEIL ON OMA POODI/EDASIMÜÜJAID?

Bredenil oma poodi ning edasimüüjaid küll ei ole, kui see-eest on meil vahva e-pood. Kui soovid toodete valimisel (või millega iganes) abi, kirjuta julgelt laura@bredenkids.ee või info@bredenkids.ee
  

12. MILLAL UUS MUSTER TULEB?

No selle uue mustriga on nüüd nii, et ega see tulemata ei jää - aga täpsema info ütleb ilmselt kohvipaks minu hommikukohvi põhjas…

13. KUIDAS HOOLDADA PUUVILLA JA MERIINOT?

Selle kohta kirjutasime lausa referaadi - Kuidas riideid kauem rõõmsana hoida.


14. KUI KIIRESTI PAKK KOHALE JÕUAB?

Eesti piires 1 päevaga! Päriselt ka :) Aga sellisel juhul tee palun tellimus enne kella 15.00 (E-R). Nii jõuame kulleri saabumise ajaks paki kokku panna. Kui tellimus jõuab Bredeni käsilasteni peale kella 15.00 (E-N) jõuab pakk Sinuni 2 päevaga. Kui tegid tellimuse R-P siis jõuab pakk Sinuni 2-3 päevaga.

Kui Sa ei leidnud siit oma küsimusele vastust, siis kirjuta laura@bredenkids.ee, helista +372 5114044 või vajuta vasaksu nurgas olevale chati nupule. Aitan Sind meeleldi!

 

Laura

 

To Top