INTERVJUU SUPERFÄNNIGA: OLEN TÄNU BREDENILE EMANA KASVANUD

Üks asi on eelistada mõnd kaubamärki teisele, hoopis teine aga pühenduda ühele brändile niivõrd jäägitult, et juhid paarikümne tuhande pealist Facebooki gruppi, mille ainsaks jututeemaks Breden Kidsi toodang. Sellist nähtust ei saa osta ühegi raha eest, see peab siirast vaimustusest. Uurisimegi seepärast Bredeniga algusest peale kaasas käinud fenomeni ehk superfännide häälekaimalt eestvedajalt Liisi Nkondelt, mis temas Bredeni-sädeme sütitas ja mis endiselt seda leeki lõõmamas hoiab.

Liisi, millal Breden Kids esimest korda Sinu teadvusse ilmus?

Minu vanim poeg Illimar, kes nüüd on juba 5-aastane, oli siis umbes aastane, kui otsiti Bredeni modelle.  See kuulutus jõudis minuni kuidagi läbi sotsiaalmeedia, saatsin pildid ära ja unustasin, sest löögile tookord ei pääsenud. Tagantjärele avastati aga meilboksist Illimari pildid ja võeti kohe ühendust, et appikene, kuidas need meist mööda said minna! Saimegi kutse järgmisele pildistamisele ja sealt kõik alguse sai. See fotošuut oli nii tore, kõik olid nii hoolivad ja eks emale ikka läheb ju hinge, kui kuuled, kuidas sinu laps on kõige armsam ja ilusam. See kogemus liitis mind Bredeniga lahutamatult, olgugi et mul polnud enne seda ainsatki Bredeni asja. Meie esimeseks tooteks oli tumesiniste sõidukitega HAPPY müts (topeltpuuvillane paeltega beebimüts toim.). Kõige esimesel pildistamisel olid valgete jänkude ja kollaste ja siniste kollidega suvetooted.

Kuidas kujunes soov teiste Bredeni fännidega ühtseks grupiks koonduda?

Kui päris aus olla, siis mina tegelikult polnudki see, kes Bredeni järelturu grupi lõi. Seda tegi hoopis üks teine Bredeni adminn, Mare Erich, kes koondas alguses kokku emad oma beebigrupist ning võttis õe kaasadminniks. Ja siis hakkas üks Liisi muudkui sõna võtma, küsimusi küsima, arutelusid algatama ja lõputult kommenteerima, kuidas seda või toda asja pesta ja hooldada ning ühel hetkel liidetigi mind adminnide grupiga. 

Algusest peale on Bredeni fännigrupp olnud palju enamat kui lihtsalt ostu-müügi kommuun. Alati on sellega kaasas käinud arutelud, emotsioonid, ootused, märkamised. Kui tuleb välja uus toode või muster, siis esimene info on alati Bredeni grupis. Tihtipeale palju varem kui Bredeni enda sotsiaalmeedias, mis on ühtviisi tore ja naljakas. 

Oskad Sa välja tuua, mis toidab Su soovi aega ja energiat ühe kaubamärgi edusse panustada?

Bredenile on alati huvitav kaasa elada, sest ta areneb. Ja mina arenen koos Bredeniga. Kui olin esimese lapsega kodus, ei teadnud ma beebindusest mitte kui midagi! Meriinost ei teadnud midagi, erinevatel puuvilladel ei teinud vahet ja ainus asi, mida taipasin teha, oli jälgida, et ei peseks pesu mõne eriti vängelt lõhnava vahendiga. Aga Bredeni erinevad kanalid pakkusid kogu vajalikku infot ning areng, mille olen teadlikkuse osas läbi teinud tänu Bredenile, on mega. Mina emana õppisin kõike koos Bredeniga – oma kangaid tundma, nende ümber käima. Lisaks oli mulle algusest peale väga sümpaatne see, kui töötajad saavad õiglast palka ning kõike toodetakse Eestis. Kui tead neid asju ning need lähevad sulle korda, siis lihtsalt ei lähe mujalt ostma.

Bredeni tiim on jätnud niivõrd ühtehoidva mulje, et tahad ise ka sellest osa saada. Te panete kliente ennast tundma pereliikmetena, avate oma telgitaguseid, tutvustate töötajaid, väärtusi, põhimõtteid, teete otseülekandeid ja vahvaid kampaaniaid. Pidevalt toimub midagi!

Palju Bredeni teemad Sul päevast aega võtavad ja kas superfännid päriselus ka koos käivad?

Bredeni asjad tulevad mul juba täiesti automaatselt. Kinnitan regulaarselt müügikuulutusi, mõtlen aeg-ajalt mõne aktuaalse arutelu teema ja postitan. Abikaasa on kusjuures minu hobiga täiel määral kursis, kuid ta ei sekku ja elab pigem põhimõtte järgi: happy wife, happy life

Teiste Bredeni fännidega võiks kindlasti näha tihemini. Kui koroonaeelsel ajal toimusid Bredeni pop-upid (ajutine rändpood üksikürituse raames toim.), siis nägime silmast-silma ning naljakas oli esimestel kordadel panna kokku näo ja profiilipildi ning kohtuda lõpuks ka päriselus inimestega, kellega oled juba aastaid netis jutustanud. Loodan väga, et saame varsti taas rohkem koos käia ning et ka pop-upid tulevad tagasi. 

Oskad Sa algusaegadele tagasi vaadates pakkuda, miks Bredeni grupi liikmeskond nõnda plahvatuslikult kasvama hakkas?

Jaa, väga stabiilselt on kasvanud tõesti! Praegu on meid juba üle 21 000. Eks uusi beebisid tuleb ju aina peale, emmed muudkui avastavad ja satuvad hasarti. Oluline põhjus on muidugi ka see, et Bredeni tooted ei ole uuena kõige odavamad, peavad samas hästi vastu ja seetõttu passivad järelturul nii teisele kui ka kolmandale ringile saata. Mõned haruldased mustrid liiguvad näiteks üksnes järelturul. Nutikamad taipavad ära, millised esemed müüvad ruttu läbi ja millistest võivad saada potentsiaalsed kollektsionääri-esemed. Bredeni fänni elu on alati põnev.

Mida Bredeni kogemus Sinu jaoks tähendab ja millest koosneb?

Minu jaoks moodustab selle kaks lahutamatut komponenti. Esiteks, Bredeni Laura, kes leiab alati ükskõik millisele murele ideaalse lahenduse. Klienditeeninduse suhtumine on nii personaalne, soe ja toetav, et see teeb lausa tänulikuks. Ja siis muidugi tooted – funktsionaalsed, praktilised, topeltsuuruses, nahasõbralikest materjalidest. Breden leiutab tooteid, mida sa ei teadnudki, et sul vaja läheb. Kõik asjad, mis teevad elu niivõrd palju lihtsamaks. Selles suhtes on teie moto #parentingmadeeasy täiega kümnesse! 

Millised tooted Bredeni valikust on Sinu jaoks parim näide #parentingmadeeasy’st?

Müts-sallid! Meil reaalselt ei olegi eraldi mütse, ainult müts-sallid ja neid on igast mustris ja värvitoonis, sest need teevad elu niivõrd palju lihtsamaks. Siis muidugi õuedressid ja meriino-siid. Muide, mina olin esimene inimene, kes küsis, kas meriino-siidi oleks võimalik saada. Ja siis see tuligi! Lisaks on ka meriinovoodriga dressid asendamatud. 

Millal Sa tajusid esimest korda, et Breden arvestab oma “superfännide” arvamuse ja tagasisidega?

Ma sain tegelikult suhteliselt alguses juba tunnetuse, et kui igast kanalist natuke pressid, siis võetakse kuulda küll, milliseid tooted ja mustrid eriti hästi peale lähevad või mida võiks ühe või teise toote juures paremaks timmida. Mulle väga meeldib see, kuidas Breden alati rõhutab, et tagasiside on oluline, et kliendi arvamus loeb. Te olete väga hästi ja õigesti kommunikeerinud seda sõnumit, et tuleb suhelda ja arvamust avaldada. Aga sellest oleme me samuti aru saanud, et tagasiside kuulda võtmine ei saa toimuda üleöö, vaid on erinevad protsessid, mis põhjustavad viivitusi. Olen tohutult palju õppinud ka tootmise ja disaini kohta, olles pidevas suhtluses Bredeni spetsialistidega. 

Kuidas Breden läbi aegade Sinu silmis muutunud on?

Mulle vastupidi meeldib hoopis see, et mingid asja EI OLE muutunud! Näiteks kui arvestada, kuidas on aastate jooksul kasvanud Bredeni klientide hulk ja tootmismaht, siis klienditeenindus pole kaotanud grammigi oma personaalsusest. Mulle pigem tundub, et mina ise muutun ajas. Näiteks vanasti olin tohutu mustrite fänn, aga viimasel ajal eelistan vaid ühevärvilisi või tumedaid asju. Eks oma osa ole selles ka, et lapsed trööpavad nii palju ning suurema osa laste garderoobist moodustavad praktilised toonid, aga mulle tundub, et see hakkab vaikselt kõigi domineerivat maitse-eelistust iseloomustama. Ja sellega trendiga tuleb Breden ilusti kaasa!

Lisaks hakkas vahepeal silma, et hakkas tulema peale väga palju uusi tooteid. See tekitas superfännides tõelist hasarti, aitas grupil elavneda, tõstis entusiasmi, sest ikka tahad ju kõike proovida ja seejärel isekeskis arutada. Aga üks asi tõesti meenub, mis oli seniste fännide jaoks suur muudatus – kadusid fotosessioonid ning hakkasite kaasama rohkem lapsevanemaid pildimaterjali hankimisse. Hakkasite kaasama nn brändisaadikuid ja see on täiega äge! Eriti kui te otsite neid tervest maailmast, mitte ainult Eestist. 

Mõeldes nüüd tulevase “superfänni” peale nii meil kui mujal – mis edaspidi inimesi Bredeni “pisikuga” nakatab?

Kõik kokku. Kvaliteetsed tooted, lisandväärtus, teadlikkus, sümpaatsed väärtused ning helde püsikliendiprogramm. Ning muidugi järelturu grupp! Kui toode on vastupidav, siis on rohepöörde ja jätkusuutliku mõtlemise kontekstis sellise asja olemasolu väga vajalik! 

Kui Sulle meeldis see postitus või tekkis lisaküsimusi, võid alati kirjutada! Veel parem on aga, kui annad meile oma e-maili aadressi, et saaksime ise Sulle kirjutada, kui tahame kasulikku infot saata või põnevaid pakkumisi ja üllatusi teha.

Fännamiseni!

Anne Soosalu

Anne Soosalu

Kommentaarid (0)

Nimi

Kommentaar

Seda lehte kaitseb reCAPTCHA ning kehtivad Google Privaatsuspoliitika ja Kasutustingimused.